Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
canadagoosedk
1 septembre 2013

canada goose jacket manufacturers

Jeg købte denne hat for et par uger siden. Jeg burde have vidst bedre. Jeg har, hvad der er kendt som en stor melon hoved. Jeg normalt slid 7 3 / / 4 eller endda 7 7/8 afhængigt af hvor meget hår jeg har på det tidspunkt. Anyway, efter tidligere købt Canada Goose Aviator hat , jeg kunne godt lide kvalitet, så meget jeg købte Classique . Det næppe passer , og når jeg trækker flapperne ned, de stikker ud i en 45 graders vinkel. Ikke et Canada Goose vest dame tilbud kig jeg gerne sporten for sikker. Så gør en størrelse ikke passer alle. Rart kvalitet, men jeg vil forsøge at returnere den. Jeg kastede tags væk, men håber Altrec vil stadig acceptere tilbagevenden .

 

Denne hat er super høj kvalitet og unikke , jeg er generelt ikke en til at bruge 135 dollars på en hat , men jeg fandt en god aftale på det for under 100 og ikke kunne modstå. hvis du er interesseret i den stil gå til det, dens naturligvis gonna get komplimenter og en masse af udseende , men endnu vigtigere Canada Goose er en stor robust Canada Goose Parka selskab og sikkert ved, hvordan at udstyre vinter eventyrere med redskaber til komfortabelt opleve og overleve barske forhold (Canada goose ekspedition OUTFITTERS efter alle ) , så det er ikke bare et fashionabelt hat , dens ekstremt funktionelt.

 

Den fleece ånder temmelig godt , men hvis du flytter meget rundt , det kan få varmt i varmere vintertemperaturer for mere anstrengende aktivitet som vandreture og træ snitning jeg ville bære en tynd syntetisk hat liner , og det ville sandsynligvis være mere komfortabel. sin varme nok, at du kan bære færre lag på resten af din krop og bruge hatten til at regulere temperaturen gennem styring af varmetabet i dit hoved. synes ligesom det vil vare et helt liv også, medmindre nogen stjæler det for sig selv først :) bundlinjen er , hvis Canada Goose til børn du overvejer det , gå til det , vil du ikke være skuffet , og hvis ene med bæver pels var en smule mindre dyr jeg ville afhente en af dem så godt .

 

Publicité
Publicité
Commentaires
canadagoosedk
Publicité
Archives
Publicité