Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
canadagoosedk
2 septembre 2013

canada goose jakke dame udsalg

Dette er en temmelig god jakke, især da jeg fik omkring $ 100 off den oprindelige pris ! Indtil videre er det virkelig varme i ca 25-40 grader, men jeg har ikke prøvet det i koldere vejr endnu - men jeg formoder, det vil holde op temmelig godt. Ligesom en anden korrekturlæser , jeg også en børnehave lærer og stå udenfor i omkring Canada Goose Tilbud en time om dagen , ud over at pendling , og jeg har været temmelig varmt hidtil uden at bære en fleece nedenunder eller noget.

 

Lidt om size- Jeg er 5'2 " og meget tynd og fik XS, og det passer ganske godt. Jeg drøfter mellem denne og den lille ( som jeg har fået i andre jakker ) , men jeg er absolut glad for jeg gik med XS. jeg synes, det kører temmelig tro mod størrelse Canada Goose camp down women. jakken er ikke TOO oppustede i den kropsdel , især når du trækker elastikken i midten (nice touch !) . Men jeg føler arme , især de overarme, er lidt puffier end jeg har set på andre jakker, især for en person tynd som mig .. og jeg fik den mindste størrelse .

 

En anden virkelig lille ting jeg ikke kan lide er den hvide lynlås trækker på de vigtigste lynlås og lommer på den brune jakke. Det bare skiller sig ud en masse .. men det er ikke det store af en deal.

Alt i alt, er jeg tilfreds med mit køb så langt! Jeg virkelig havde brug for en varm jakke , som vi hovedet ind i vintermånederne i Boston, og jeg tror Canada Goose parka herre, jeg har fundet en varm og holdbar pels, der vil vare lang tid.

Publicité
Publicité
Commentaires
canadagoosedk
Publicité
Archives
Publicité