Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
canadagoosedk
31 août 2013

canada goose forhandler københavn

Fik denne i sort i år er det gamle skole varm cool med skjorte og slips eller bare casual ... Style er alt i NYC må få slim fit. Kun ting jeg ikke Canada Goose vinterjakke børnkan lide er den pels på hætten, men det kan fjernes .. stor frakke.

 

Mand var på udkig efter en varm jakke til kolde Colorado dage, og dette var perfekt.Meget varm og behagelig. tilfreds med den purchase.An fremragende N-3B Parka. passer godt og holde mig varm i det kolde vejr.Så tilfreds med farven (rødbrun) og pasform. Holde i baghovedet, at dette er en parka stil jakke, jeg er meget tilfreds med den måde, dette passer. Jeg købte en str. S. Det er slank montering og leder nok til me.Very varm og behagelig! Jeg følte fint selv ved -25 celcius.It passer mig perfectly.Very flot klud vand lige glider væk jakke Canada Goose. Han er meget høj. Så jeg var bekymret pasform. Men det er meget godt for ham. Farven ser smuk. Den ene ting, jeg ikke elsker, er hætte detalje. Men alt om denne jakke jeg vil gerne fortælle dig er god.

 

Replica blå, Small. Leveret inden 3,4 dage. Passer slank, farve er rart, der passer mørk blå, imiteret pels er lidt af en lav kvalitet, men intet Canada Goose vest til damer også problematisk. Orange foring kontrast godt med den mørkeblå farve. Fik nogle stil. Bare et lille syning spørgsmål som løse ender, men håndterbar. Samlet, fem stjerner.

Publicité
Publicité
Commentaires
canadagoosedk
Publicité
Archives
Publicité